28 Temmuz 2011 Perşembe

susurluk balıkesiri geçtikten sonra mı

aha işte bu o yazı


otobüsteyim şimdi

e tabi

ne otobüsü

nası giriyosun sen

internete diceksiniz

elimle yazıyorum ya

karnemin üstüne

seksen yedi geldi

ortalamam

şu ana kadar ki

en düşük ortalamam

olsun ama o da

iyidir

neyse Behzat ç

izliyodum bitti o da

yapacakbi iş de yok

otobüs de bi durmadı

açım ben

otobüse binmeden

önce ailecek

cundadaydık neyse

sonra ayvalığa girince

bi yerde yiyelim

bari dedik

gittik baktık

ocağı kapadık

dediler

o sırada

benim kuzen

futbol manyağı

aslında

futbol değil spor

manyağı

resmen manyak

geçen boğaya binen

adamlarıizliyodu

gerçi ben de izledim

ama neyse bi baktı

bahçeye prokejtörlen

maç yansıtyolar

bide beşiktaşın maçı

olmasın mı

neyse koştu oturdu

maçı izledik bir sıfır

beşiktaş yendi

atleticomadridi

kırk beş dakika

oynadılarama

üçlü maçlarmış

ne dandik iş

o kadar dandik ki

artık futbolcular bile

milletvekili oluyo

o kadar yani

neyse balıkesiri geçtik

sanırım

üç şarkı dinledim

şunu yazana kadar

ahanda dördüncüye geçtik

dur sayayım

bir

sigaramın dumanına sarsam

iki

seni düşünmek güzel şey

üç düşler sokağı

dört

bilinmeyen ülke hepsi

de ezginin günlüğü

kalemimin ucu

bitti

zaten karne de

bitti

yazıcak yer

yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder