7 Temmuz 2011 Perşembe

sakallı gözlüklü

şu an yanımda bi

adam oturuyo

bembeyaz giyinmiş

bide sakalları ve gözlüğü var

bide oyuncu adam

biliyorum ya

gördüm

çok tanıdık yani

oturmuş leptobundan

bişeylere bakınıyo

gelen geçen selam veriyo

direk ilk gördüğümde

tanıdım ama

adını bi hatırlayamadım

bide nerde oynadığını filan

görseniz tanırsınız o biçim

ben nerdeyim

tabi asıl soru o

boşverin yandakini

ayvalıktayım ben

öyle deniz güneş falan

yalan deniz güneş

azıcık giriyorum denize

güneş pek görmüyorum

genelde ya yatıyorum

ya yemek yiyorum

ya da kitap okuyup

film izliyorum

bide arada internete girmek

için aşağıya

gazinoya iniyorum

bizim sakallıyı da orda gördüm

işte

hava da bi güzel ama

nasıl anlatsam bilemedim

bi yandan güneş vuruyo

bi yandan da rüzgar

pöfür pöfür

3 yorum: