17 Temmuz 2011 Pazar

bazıları

oturuyorum evde

ev boş

alışverişe gittim bugün

iki me

migrosa gittim

bi teriyaki sos bile yoktu

çıktım kipaya gittim

aradığımı orda buldum

reklam da yaparım

gnocchimi aldım

kremamı aldım

tavuğumu aldım

iki günlük yemeğim çıktı

önüme koysalar

ölene kadar her

öğün yerim

şimdi de oturdum

az önce kitap

okuyodum

şimdi de yazı yazıyorum

lullabye çalıyo

goran bregovicten

birazdan da

seni düşünmek güzel şey

çalıcak

seni düşünmek güzel şey

seni düşünmek ümitli şey

dicek

güzel sesli adam

nazım hikmet mezarında

gülücek

ben burda gülücem

belki başkaları da

oturdukları salıncaktan

yattıkları yataktan

gülücekler

belki bazıları

rüyalarında gülücek

bazıları sigarasını içine

çekerken

bazıları viskisini yudumlarken

bazıları

annesinin arkasından ağlarken

gülücek

ama gülücek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder