28 Temmuz 2011 Perşembe

hoşbi görüntü olmuyo

ipleri şişeye yapıştırırken

yapıştırıcı damladı üstüme

o da yaktı

üstüme dökülen

her şey gibi

beni öldürmeyen

güçlendirir demiş

nietzsche

demiş de demiş adam

işi yokmuş

kedi dadandı bizim

bahçeye

miyavlayıp durdu yemek yerken

kalktım etimi ona verdim

korka korka baktı bana

bi kaç kez yanıma

gelicekmiş gibi oldu

şimdi nerde bilmiyorum

breatheçalıyo

aleximurdoch

içimdebişey var

gribi don gibi

yoksa siyah mı

bilemedim

ama ben dantelli severim

uzunbi yürüyüşe çıkmak

lazım ara sıra

gerçeklikten kopup

hayal dünyasına bi

yürüyüş

ya da kısaca

tuvalete gidiyim

firstwetakemanhattan

thanwetakeberlin

hesabı yani

yapacak işim yok

tek başıma sinemaya

gittim bugün

oturdum en arkanın

en ortasına

bide film orijinal dilinde

olsaydı

bide üç boyutlu olmayaydı

ne kadar gereksiz bi

olay şu üç boyut

bi işe yaradığı yok

neyse şimdi

alfama çalmaya başladı

madredeusdan da

kendime geldim biraz

birazdan da behzat ç

başlıcak

zaman biraz daha hızlı

geçse bari

herkes uyusa

uyuyakalsa

bi ben kalsam

yatsam öyle verandada

çok uzun zaman oldu

pek dayanılmıyor artık

napsam da bilemedim

nolucak bu iş

ne kadar yakınmışım

amannolucak

bazen de yakınmak

gerek zaten

bugün sinemanın açılmasını

beklerken

çıkardım kitabımı

oturdum yasladım sırtımı

sinemanın duvarına okudum

kinyasvekayrayı okuyorum şimdi

güzelgidiyo

aklımabigün istiklaldeyken

beşiktaşanadolunun kapısına

oturup kitap okuduğum gün geldi

saat sekiz gibiydi

hava soğuktu

ve param bitmişti

kitabın adını unuttum

cennet tarlaları gibisinden bişeydi

bitirmedim kitabı

tabi o zaman güvenlikçi

gelip beni ordan kaldırmadı

hoşbi görüntü olmuyo

diye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder