17 Temmuz 2011 Pazar

saat bir on dört

saat bir on dört

on beş oldu tam şimdi

müzik ilk aşk

yine güzel sesli adam

seni mi gördüm

çözüldüm geçmiş gibi

bir karanfil açmış gibi

yakamda

kokladım yalnızlığımı

acıdım kendime sana

zamanın üzümleri hep şarap olmuş

dedi

ne güzel söz

zamanın üzümleri hep şarap olmuş

saat bir on altı

on yedi oldu tam şimdi

yapacak hiç bişey yok

uykum yok

kapıyı kitledim

gene açıp dışarı çıkmaya

üşendim

müzik dinliyorum

anca böyle saçmalıyorum

düzgün yazıya geldi mi

yazamıyorum

olmuyo işte

bekliyoruz

sevmem insanın kendinde oluşunu

bilmeli bir kederedir şiirin doğmuşluğu

demiş biri

güzel demiş

dimi

çok beğenirim ben

ilk okuduğumda

anlamamıştım sözü

yardım gerekmişti

ama olsun

saat bir on dokuz

yirmi oldu tam şimdi

şarkı ikinci

hatta üçüncü kere çalıyo

geçen bi kitaba başladım

parfümün dansı diye

bi de

villa meçhul diye

kitabı vardı aynı yazarın

güzeldir

alışılmışın dışındadır

ah bide m’ler nı

n’ler rı olmasaydı

ondan önce de divan’ı

okumuştum

o da güzel

ama artık eskisi gibi

okuyamıyorum sanırım

nerde o günde bir kitap

bitirdiğim günler

çok da uzak değildi

halbuki

iki yaz önceydi

neyse ki kitaplar

güzel

yoksa hiç okumıcam

ve

saat bir yirmi dört

yirmi beş oldu tam şimdi

şarkı kim bilir kaçıncı kere

çalıyo

ve

herkes uyuyakalıyo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder