28 Nisan 2014 Pazartesi

rica etsem mutfaktaki raftan

Tut kolumdan zamanın dışına götür beni. Önce sev saçlarımdan, sonra sarıl veda niyetine. Üç bardak süt koy kollarımın arasına, teker teker düşürüp kırayım. Gelirken erik de aşırırım bahçeden, seversin biliyorum. Denizde kurutur karışıklı yeriz. Hana gideceksek ezan vakti gidelim, çay daha bir tatlı oluyor öyle. Salıncaklara binmesek de olur, yeterince salıyorum zaten. Dondurma diyince korkuyorum biliyorsun, ayskırim de. Yeterince hızlı söylersen ay sikerim oluyor. Meaşallah ne kadar da uzun sürüyorsun beni dar yollarda. Çizdirme ama taksitlerim daha bitmedi. Hava biraz sıcak, minoset getireyim sana dolaptan, çayına da süt eklerim hem. Bir çikolata kap bakkaldan da gece yeriz. Televizyonda çarkıfelek varmış, hiç denemedim, nasıl kafası? Bütün olmak istiyorum ama sağım solum ayrı kalsın, oluyor mu öyle? Bir de, tuvalet kağıdı bitmiş, mutfaktaki raftan rica etsem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder