23 Haziran 2011 Perşembe

ne biçim şeydir bu

ne biçim şeymiş bu poker

geçen de ona sardım

geçen dediğim

bugün işte

şu son bi kaç saattir

deli gibi oynuyorum

ne biçim iştir ya

hani filmlerde

adam poker oynar

çok fazla para kaybeder

naptın hacı mutlu musun şimdi

iyi halt ettin deriz ya

ben de onlardan biriydim

ta ki bugüne kadar

öyle değil arkadaş

durduramıyosun ki kendini

tamam olum 4binim var şimdi

3bin olsun bırakırım dedim

param kalmadı

o kadar yani düşünün

neyse devamı gelmez sanırım bunun

çünkü oyunun deneme versiyonu vardı

o da bi saatmiş

online versiyonunu oynıyım dedim

o da çok dandirik

hele o feysbuktaki

anaam

nedir o öyle ya

hiç çekilmez

şimdi hiç çekilmez diyorum da

kesin oynarım ben onu da

korktuğum şeyse

o kıytırık oyuna para verebilme olasılığım

henüz öyle bi olay yok

ama gelecekte nolur bilemem

olmaz ama ya

param yok zaten

sabah da şekerlerlen oynadıydık

adamlar kızdı bize

dediler bizim ruhsatımız yok

oynayamazsınız kart oyunları

direk poker yasak da demiyolar

neyse bizde bıraktık tabi

ama orda bıraktık diye

evde de bırakıcaz demedik yani

oynadık da oynadık

merak edenler için siteyi veriyim

blogcuğum açmadığı için şuraya da yazıyım

(www.governorofpoker.com)

çok da deli site yani

beğendim ben


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder